فرآیندکاوی امروزه به یک فناوری بسیار موفق در پایش و بهبود فرآیند‌های کسب‌وکار تبدیل شده است. تا جایی که بسیاری از شرکت‌ها استفاده از فرآیندکاوی را شروع کرده و یا تصمیم به استفاده از فناوری فرآیندکاوی در آینده نزدیک دارند. ازاین‌رو ابزار‌های بسیاری برای اجرایی نمودن قابلیت‌های فرآیندکاوی توسعه یافته‌اند.

نمونه‌هایی از این قابلیت‌ها  عبارتند از کشف فرآیند، به‌عنوان‌مثال، کشف خودکار مدل‌های فرآیندی که فرآیند را بر اساس گزارش رویداد توصیف می‌کنند، و بررسی انطباق، به‌عنوان‌مثال، ارزیابی اینکه آیا اجرای یک فرآیند ثبت شده در گزارش رویداد با مرجع معینی مطابقت دارد یا خیر.

در سال‌های اخیر،  نرم‌افزار‌های مختلف دانشگاهی و تجاری به‌منظور پیاده‌سازی فناوری فرآیند کاوی ارائه شده‌اند. ابزارهای تجاری، مانند Celonis ، UiPath ، Fluxicon Disco و غیره، قابلیت‌های مشخصی از فرآیندکاوی را ارائه می‌کنند بااین‌حال اغلب این ابزار‌ها یا به دلیل شرایط تحریم در کشور ما قابل‌استفاده نیستند و یا هزینه‌های بسیار بالایی را به سازمان‌ها تحمیل می‌کنند.

از طرف دیگر  ابزار‌های آکادمیک مانند ProM ، Apromore ، PM4Py  و bupaR اغلب متن‌باز هستند و طیف وسیع‌تری از فناوری‌های فرآیند کاوی را ارائه می‌کنند؛ اما بسیاری از این ابزار‌ها به‌سختی  قابل به‌کارگیری به‌صورت تجاری هستند یا برای استفاده به دانش گسترده‌ای از یک‌زبان برنامه‌نویسی خاص نیاز دارند.

بنابراین، سازمان‌ها برای انجام فرآیندکاوی سازمان‌ها با دو مشکل اساسی مواجه هستند: انتخاب ابزار مناسب هزینه خرید نرم‌افزار حال تصور کنید باتوجه‌به نوظهور بودن پیاده‌سازی فناوری فرآیندکاوی و عدم درست انتخاب نرم‌افزار مناسب ممکن است سازمان با چه تبعاتی مواجه شود؟! هزینه‌های بالا، عدم کارایی و کفایت مورد انتظار برای سازمان‌ها، و….در واقع می‌توان گفت در قدم اول منطقی نیست سازمان هزینه خرید نرم‌افزار بپردازد! ازاین‌رو تیم پراسس آنالیست باتکیه‌بر تجربه و دانش فنی خود و تحقیقات بسیار رویکردی را اتخاذ کرده است تا بدون پرداخت هزینه نرم‌افزار، سازمان‌ها بتواند از مزایای چشمگیر و شگفت‌انگیز فرایندکاوی بهره‌مند شوند. ما در پراسس آنالیست خدمت جدیدی تحت عنوان فرآیندکاوی بدون پرداخت هزینه نرم‌افزار را به سازمان‌ها پیشنهاد می‌دهیم این خدمت بدین معناست که هزینه خرید ابزار فرآیند‌کاوی دیگر بر عهده سازمان‌ها نخواهد بود. دسترسی تیم پراسس آنالیست به ابزار‌های فرآیندکاوی مختلف و تخصص در استفاده از ابزار‌های متن‌باز به‌منظور کدنویسی این خدمت را برای سازمان‌ها امکان‌پذیر نموده است. مشخصاً ارائه این خدمت می‌تواند به طور قابل‌توجهی
هزینه اجرای فرآیندکاوی برای سازمان‌های کشور را کاهش دهد.

برای دریافت مشاوره فروش نرم افزار Disco با ما تماس بگیرید: 02146138782